Gymnasiet

Nu är det mindre en 1 vecka kvar tills skolan börjar. Igår var det precis en vecka.
För dom som undrar tänkta jag skriva ett litet inlägg om vart jag ska börja på gymnasiet o.s.v. ;)

Mina val:
1. frisör, yrkesgymnasiet - antagen
2. frisör, dragonskolan
3. commerce, thoren business school
4. business, thoren business school
5. hotel och turism, liljaskolan
6. samhälls, minerva

Så ja, jag ska börja frisör på yrkesgymnasiet. Jag har velat bli frisör sen jag var 10 år. Så ÄNTLIGEN så kommer min dröm att bli verklig. Tihi :]
Jag ska gå i en klass med 10 elever. (så jag och 9 till) 1 kille och 9 tjejer.
Det kommer bli helt awesome. Jag ville jätte gärna gå på yrkesgymnasiet och frisör. Nu har jag båda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0