Holland holland holland... och igår!

Jag vet inte varför jag inte skrev igår, hade bara ingen lust.
Igår när jag vaknade så klippte jag mig. Sen när jag for hem så satt jag bara framför tvn o åt frukost.
Sen städa jag mitt rum lite o så. Efter maten så for jag till Rebecca, vi var där typ 20 min sen for vi till sandviksskolan o mötte några kompisar. Sen va vi med dom hela kvällen.
O
idag vet jag inte vad jag ska göra än.
Men när jag vaknade så var det 2 män från Holland i mitt hus för att prata med min pappa. Jag blir alltid glad när jag hör  nån prata holländska (som ju är från Holland också :P) som inte är min familj.
Ni kanske inte fattar vad jag pratar om, men jag saknar Holland. Så när jag hör nån från Holland (som inte är nån från min familj) då längtar jag tillbaka ännu mer. Då tänker jag på alla minnen som jag har från Holland.

Holland, juni/juli, 2010

Holland, mars 2010

Gud vad man kan förändras på bara några månader :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0