Ny blogg :D

Nu har jag äntligen skaffat en ny blogg. Först hade jag www.hollandgirl.blogg.se sen började jag med en hemsida ist. www.elinhendriks.se, o nu så har jag den här bloggen.
På
www.hollandgirl.blogg.se så skrev jag inte så mycket. Jag skrev kanske typ ba 3 inlägg om veckan, eller tom mindre. Ibland så skrev jag 2 inlägg om dagen eller nånting sånt men inte ofta iaf.
Nu tänker jag börja med
www.elinxhendriks.blogg.se och uppdatera bloggen OFTA!
J
ag ska ju börja på gymnasiet så då kommer jag ju få en dator. Så då har jag möjligheten och uppdatera mer.
Hoppas att datorn som jag kommer få på gymnasiet har en webkamera, då kan jag uppdatera med bilder också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2011-08-11 @ 11:59:41
URL: http://joozze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0