Awesome kväll! :D

Igår när jag kom så var jag för trött för att skriva på bloggen. Så jag skriver det nu ist.
Runt kl 8 for jag till Rebecca och Elina. Sen efter typ 5 minuter for vi hem till Elina. Påvägen träffa vi Josse så då stanna vi o pratade en stund.
Killarna skulle komma halv 9 så vi for till Elina vid halv 9. Sen satt vi där o vänta på killarna. Dom kom kl 9 ist för halv 9. Men aja, sen när killarna hade kommit så gick vi till statoil. På vägen dit träffa vi Olivia så då prata med henne en stund.
Sen på vägen tillbaka så träffa vi Josse igen, sen kom Teo också. Rebecca och killarna for hem till Elina, o jag och Elina stanna för att prata. Sen efter ett tag så for vi också till Elinas place. Då var jag tills typ 1. Sen for jag hem o sov! ;)


På vägen hem så var jag bara tvungen o stanna för att ta lite bilder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0