Yrkesgymnasiet, frisör

Nu har jag gjort bort första skoldagen! Det var awesome. Jag träffade massa nytt folk.
Jag går i en klass med 10 st.

På morgonen så var jag jätte nervös och var jätte rädd osv. Men jag for dit med Josefin så det var ju bra :)
Sen så träffade vi Frida som Josefin kännde, och som tur va så skulle hon också gå frisör. Så då hade jag iaf någon o va med.
Så då var jag med Frida hela dagen :D
Sen när vi skulle äta lunch så åt jag lunch med Malin, Rebecca och Frida. Tur att man har trevliga människor i klassen! :D
Sen efter vi hade ätit lunch så fick vi fara hem.
Imorn börjar vi 12.10 men vi ska samlas kl 12.00 för vi vet inte vart vi ska ha våran lektion.
Det som suger är att första lektionen på den här skolan är matte. Men aja annars är mitt schema kung!!!!!!

Snodde bilden av
frida ;)

Måndag: LEDIGA!! :D<3
Tisdag: Börjar vi 12.10 <3
Onsdag: Börjar vi 8.30 men då har vi typ 3 timmars klippning! :D
Torsdag: Börjar vi 9.35 då börjar vi med klippning igen! :D <3
Fredag: börjar vi 9.35! :D


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! Fin blogg, jag hittade hit när jag sökte på yrkesgymnasiet. Jag undrar om du är ute på praktik 2 gånger i veckan? Här i Stockholm är det så.

2012-01-10 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0