dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering den senaste tiden. Jag har ba inte orkat!
Jag stör mig på mig själv att jag inte kan hålla det jag lovar -.- Jag lovade att lägga upp julkalendern och att jag skulle fortsätta med daglistan. Men det kommer jag lovar!
I helgen har jag iaf varit med trevlig folk och varit på stan med bästa rebecca för att köpa julklappar.

Imorse for jag till gamlia för att vänta på Frida sen hade vi frisör hela dagen:)
Efter skolan for jag till Hårizont för att prata med Lena. Jag ska praktisera där efter jul så vi pratade lite om hur det blir o så. Längtar så sjukt mycke!! Nu är jag iaf hemma och har ätit o så. Kanske ska plugga snart, jag får se. :)

Gammal bild på mig och Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0