NYÅRRRR!!!:D

Ja som alla nog redan vet så är det nyår imorgon. Får väl hoppas att alla vet hehe
Jag har några löften som jag ska ha. Säger vilka imorgon. Kanske kommer på fler ;)
Just nu spelar Frida mamma och Nils ett spel och jag sitter framför telefonen o latar mig. Vi ska nog lägga oss snart sen blir det skidåkning imorgon :D vi åker nog fram tills 2 ungefär (eller tidigare) sen ska vi laga mat och fixa oss inför kvällen. Min pappa, brorsa och hans flickvän kommer nångång under dagen. Längtar tills dom kommer för det var länge sen jag träffade min bror :)
då har man två bröder i samma hus som sig själv. Men aja tur att bara 1 av dom är jobbig ;)
Kram! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0