2011-11-09

idag på skolan har det inte hänt så mycket. Vi hade egentligen 2 frisör lektioner.
Men våran lärare va lite sjuk så hon sa att vi slapp den andra lektionen, så då hade vi hål istället.
När jag kom hem från skolan satte jag mig i mitt rum o såg på tv sen somna jag, är så sjukt trött så jag ska lägga mig o läsa en stund (till svenska) sen ska jag sova. Imorgon börjar jag 13.15. Men jag kan ändå inte sova så jätte länge för jag måste städa min kläddkammare för min mamma tycker det är stökigt där. Hahaha va? vart får hon det ifrån... det är inte alls stökigt! elr..

Har iaf fortfarande ont i tanden, men aja det är värd det. Det endå som är ganska jobbig är att jag inte kan äta som vanligt. Idag va första gången jag åt på skolan efter jag Måndag. Frida o jossan tyckte det såg kul ut.. Aja om 2 veckor så är allt klar :D

Puss <3

Jag brukar aldrig le med tänderna men nu när jag har fixat tanden så kan jag äntligen göra det igen.
Jag gjorde alltid det då jag va lite yngre. Typ när jag gick i 6an då log jag med tänderna på mitt skolfoto.
Ska försöka hitta bilden så ska ni få se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0