Dag 10 - Hur ser din framtid ut?

Dag 8 och 9 kommer.
Min framtid?
Man kan ju inte säga hur ens framtid ser ut men jag vill ju ganska mycket ;)
Jag vill iaf ha 2/3 barn vill va gift med den underbaste killen på jorden! <3 Sen vill jag ha det bra ekonomisk.
Klart att alla vill det men jag skulle nog inte klara av att bo i en lägenhet när jag har barn o sånt.
Jag har aldrig bott i en lägenhet. Första huset jag bodde i hade 3 våningar. Andra huset jag bodde i har 4a våningar (vi har fortfarnde kvar huset) o nu bor jag i det minsta huset av alla 3 hus, den har 2 våningar.
Men det va inte det jag skulle skriva! Iaf så äre så jag vill att min framtid ska se ut.
Juste sen vill jag ha ett bra jobb. Helst en framgångsrik företag inom frisöryrket. Kommer få mycket hjälp av mina föräldrar med min första salong. Jag har tur att mina föräldrar kan hjälpa mig så jag är redan en god bit påväg. Men jag måste ju oxå jobba mycket själv för att få det jag vill.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0