fridas crib

Frida wiik tyckte jag va söt imorse..


Igår hade jag en awesome kväll med mina tjejer, elina, rebecca, frida och josefin. Vi hade kul och vi såg på never back down 2. Jag och Frida hade redan sett den men det hade inte dom andra så vi såg den ändå :)
Frida sov hos mig.
Idag vaknade jag vid typ 12 eller nåt. Frida skulle ge mig fika på sängen (utan att jag visste om det) men jag förstörde allt för att jag vaknade. oops!
Så när jag gick upp sa jag godmorgon o hon skrev "vafan vaknade du för!?". Ja så kan man ju också göra!
Men då åt vi där uppe vid bordet ist. Sen senare på dagen for vi till strömpilen för att köpa lite saker o sen åkte vi vidare till teg där jag är just nu. Jag ska sova här inatt så det blir kul :)
Ikväll ska vi på bio med peter och David. :D Varenda gång vi skulle fara på bio med dom var det alltid nånting så vi inte for. Jag fick inte, peter va sjuk, frida va sjuk.. men ikväll tror jag att vi ska fara på bio. :)
Annars ska jag och frida fara på bio ändå!
Just nu är frida nånstans med innebandy laget. Så jag sitter hemma hos henne tsm med hennes mamma. Hennes mamma ska fara o träna så snart har jag lägenheten för mig själv. Vad ska jag hitta på för bus dåra? thihi Näe jag kommer nog snacka med lite folk osv. Ser väl vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0