no school fore me!

Jahapp då vare skola idag då! Fast jag for inte till skolan för jag skulle till tandläkarn. Jag kom dit halv 11 och jag va klar 13.00. O nej jag har inte massa hål hahah.
Dom har fixat min tand. Det är inte klart än men vi har gjort 2/3. Om 2 veckor ska jag dit för sista gången sen är allt klart :D:D:D:D:D
Kan inte va gladare!
Efter jag va klar så skulle jag till en annan tandläkare. Sen typ vid typ kvart över 1 var jag klart med allt.
Sen for min mamma och jag o åt sushi. Så jar min dag varit hihih;)


(det är den till vänster)
Det som suger är att jag har jätte ont i tanden!!! o sen kan jag inte äta nånting med framtänderna. Som t.ex. äpple, morot eller nåt sånt. o sen när jag ska äta så måste jag he allt på sidan. Men aja jag överlever ;)
Jag behöver bara göra det i typ 2 veckor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0