plugg, skola

Just nu sitter jag på skolan o väntar tills vi börjar. vi börjar 9.45 så jag måste vänta typ 1 timme till.
Jag fick skjuts imorse för då slapp jag åka buss.
Frida kommer till skolan snart så då har jag någon o va med iaf. För nu är det inte så många på skolan.
Det jag gör nu är att plugga. Vi har redovisning på svenskan om en bok som vi har läst. Så jag gjorde klar redovisningen och sen gjorde jag idrotten som ska va inlämnat på Tisdag.
Jag fick en lapp av mamma där alla mina betyg stog (dom jag har fått hittills) Det var 3 betyg (inte så många men ändå ;) ) Det va inte så bra betyg så jag måste skärpa mig. Så nu har jag bara No kvar som ska va klar nästa Fredag, så det behöver jag inte göra just nu.
NEJ jag har inte klippt mig! Fråga mig inte varför jag sa det men jag hade tråkigt.. Jag vill inte ha kort och tunnt hår. Jag vill ha det så som jag har nu fast längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0