stan

Det bästa med att gå i skolan mitt i stan är att man kan gå på stan då man har rast/lunch, sovmorgon eller om man slutar tidigt.
Idag började vi 13.15 så jag mötte Frida i stan kl. 11.45. Sen for vi o åt på Ronyas. Sen efter det gick vi ba runt i stan. Först skulle Frida till apoteket sen skulle vi till Gina, glitter, ur&penn och kjell&company.


2 för 50 kr - apoteket

earcuff 30 kr - glitter


earcuff 60 kr. - gina tricot

Efter det så gick vi till skolan o hade matte som första lektion. Jag slutade 15.45 o tog en buss som gick 15.55, fast bussen va typ 10 min försenad. Sen vare 123 bussen o det är obbola bussen. Jag hatar obbola bussen så jaa.. Men jag kan ta både 124 och 123. Skillnaden är att 124 går igenom hela Holmsund och det gör inte 123 bussen. Men för mig spelar det ingen roll för båda busserna kör förbi där jag ska av. Men bussen jag tog idag skulle oxå genom yttertavle så efter typ 1 timme då va jag hemma..
Men aja nu är jag iaf hemma o jag ska läsa "syskonkärlek" som jag måste läsa till svenskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0