14.00

hej hej. Inatt sov Rebecca hos mig. Vi såg the OC och hade det kul. Jag var jätte trött igår så jag somnade hela tiden. Sen typ kl 5 så stängde vi av tv:n och somnade.
Jag vaknade 10 men då sov rebecca fortfarande så jag somna om. Sen vaknade jag typ 11 men då sov Rebecca fortfarande. Då somna jag om igen och då vaknade jag typ 12 o då sov Rebecca fortfarande. Jag kunde inte somna om så jag började smsa och spela spel på telefonen ist. Sen starta jag datorn. Och när kl var 2 då vakna Rebecca. Thihi söt Rebecca. Ikväll ska jag göra sushi och va med Rebecca och kanske några till.
Imorgon åker mina föräldrar och min brorsa till stugan. Jag ska stanna hemma för jag vill inte följa med dit o jag har ändå inget o göra där.
Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0