6e oktober

Igår hade jag en awesome dag. På morgonen for jag till Frida. Christoffer skulle också komma men han skulle komma lite senare, så jag och frida satt och väntade. Han kom ungefär vid 12.
När han kom fick jag min present av Frida. Gud vad hon är söt! Hon hade gjort en present av allt som jag gillar.
Min favorit grönsak, favorit godis, favorit bodylotion osv.

Polly, gurka och massa andra favorit godisar. Sen mellan alla polly fanns presenterna. Jag tar kort på dom senare.
tack för allt gumman! <3

senare på dagen så had jag skola. Vi började 13.10 och slutade 15.45
Efter skolan så kom min mamma och hämtade men sen for vi o hämtade nils. Efter det for vi ut o åt på eastern palace. Först skulle vi egentligen till eurasia men vi for till eastern palace istället. Efter det ville vi egentligen gå o se en film på bio men alla filmer hade redan börjat så vi for o köpte godis och myste framför tv:n istället.
Sen så var det fredag.

Tack för alla gratulationer och presenter och allting! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0