åhlens, gina tricot, stadium, frasses

Nu är jag och Frida tillbaka från stan. Det blev lite saker inför vintern.
Jag köpte en vinterjacka på stadium, mössa och halsduk på gina tricot och en plånbok till mina skolkort osv på Åhlens.
Jag orkade inte ta fina bilder så det får bli webcam bilder.

I plånboken finns det ett litet mindre typ av plånbok för bara kort. Så jag ska ha mina kort där i och sen typ smink och cash i den stora plånboken.


Sen dagens bästa köp, en ny vinterjacka. Jag ska ta bättre bilder på den när jag kommer hem och skriva ett enskild inlägg om den.

Blev väldigt nöjd över jackan <3<3<3

sen åt jag och Frida på frasses.


Tack för idag Frida Wiik. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv älskling <3

2011-10-22 @ 20:22:54
URL: http://fridaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0