awesome kväll! <3

Orkar inte skriva om vad vi gjorde igår så jag kopiera bara det som Frida skrev på hennes blogg.
Jag har ju inte spelat innebandy matchen osv men ja ni fattar ;)

"I dag (igår) vann vi matchen mot Holmsund men 4-9. Fick göra ett mål och ett bortdömt mål som skulle ha varit mål.
Men sen så for jag hem och Stenis åkte med mig sen duchade jag och gjorde mig klar den for vi på stan och mötte Elin och Robert. Och vi gjort och åt middag på stan<3
Sen for vi till mig och såg en film sedan körde vi till MAXI för att killarna skulle köpa chips. Och sen ta bussen där ifrån. Sen for jag och Elin hem och nu ska vi sova(A) Natti natti (A)"

(jag är ju då Frida :P)

Puss!

Fridas blogg: fridaalina.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0