lägenhet?

Idag har jag en väldigt värdelös dag på skolan.. Jag började halv, jag va lite sen så jag va på skolan typ halv ist för lite innan. Men aja vi hade iaf vikarie o vi skulle göra ett grupp arbete. Det tog typ en halv timme sen fick vi sluta. Vi hade bara 1 lektion idag så jaa ganska värdelös..
Efter skolan for jag till Frida. Vi hade jätte kul hahaha. Vi planera om att flytta ihop med matte, chrille och sebbe. Sen diskuterade vi om hur jag och Frida ska bråka o slå igen dörrar o allt möjligt. Sen ska killarna laga allt som går sönder. hahaha ni skulle ha sett mig o Frida.
Hon lyckas alltid att göra mig glad igen! Fan vad jag är glad att jag träffa dig tjejen <3
Frida ritade oxå hur våran lägenhet skulle se ut. Men 5 sovrum, 2 badrum, 1 klädkammare, 1 vardagsrum, 1 tvättstuga och ett kök som var större än badrummet. hahaha aja det såg väldigt najs ut iaf. Är väldigt taggad nu o flytta hem ifrån med mina fina vänner <3

Puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah, jag längtar också<3 Kommer ha svårt att bråka med dig gumman <3 Du gör mig också så sjukt glad. Du får mig att koppla bort allt som är jobbigt. Du får mig att vara lugn men ändå så glad tack älskling <3

Älskar dig Elin <3

2011-10-17 @ 22:57:55
URL: http://fridaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0