listaaa <3

Kände för att skriva/göra/fylla i en lista igen. So here it comes <3

 

FAMILJ
- Är dina föräldrar skiljda? Nej :)
- Hur många är ni i er familj? 4 :)
- Hur många syskon har du? 4 :)
- Vad heter och hur gamla är alla dina syskon isåfall? Lisette, sandor & mischa - alla mellan 30 och 40. Nils - 18 år.
- Vem i familjen står du närmast? Både min mamma och min pappa i think!
- Vem i familjen är din förebild? mamma och pappa
- Vem i familjen är roligast? Jag såklart! ;)
- Älskar du båda dina föräldrar? Ja vilken dum fråga!
- Bor du hemma än? Japp.
- Ägnar du mycket tid till familjen? Sådär

VÄNSKAP
- Har du någon bästis? jaa :D
- Har du många vänner? Beror på. Vad är många?
- Vem av dina vänner står dig närmast? Här i Sverige är det nog Frida Wiik. Och i Holland är det Simone.
- Vem vet mest om dig? I sverige: Frida. I holland: simone
- Välj en av dina allra bästa vänner som är tjej? kan inte välja.. så det får bli dom 4 allra bästa vänner Frida, Rebecca och Elin <3
- Välj en av dina allra bästa vänner som är kille? Har ingen riktigt "bästa kompis" som är kille.
- Skulle du kunna dö för någon? --
- Betyder dina vänner allt för dig? Jaa! <3
- Kan du lita på någon till högsta procent? Jaa det kan jag!
- Har du nånsin blivit sviken av en vän? Många gånger ;)
- Har du nånsin ljugit för en vän? Kanske små lögner som ändå sanningen kom fram till slut.
- Har du nånsin svikit en vän? tror jag väl..
- Har en vän lämnat dig? Ja :'(
- Brukar du krama dina vänner (tjejer & killar)? Klart jag gör!
- Brukar du pussa dina vänner? (tjejer & killar)? hahah nej ;)

SKOLAN
- Trivs du bra i skolan? Japp
- Kommer du överens med din lärare/dina lärare? Ja
- Gillar du skolmaten? Vissa dagar. 
- Gör du alltid dina läxor? Ibland.
- Brukar du glömma dina läxor jämnt? ibland.
- Är du bra vän med många i klassen? Har nyss börjat i klassen så jag kan väl inte säga att jag är "bra vän" med många. Men jag har fått ihop ett helt gäng fantastiska vänner i klassen! <3
- Hatar du någon i din klass? Inte hatar men ogillar!
- Hur många är ni i din klass? 17? 18? 19?
- Gillar du din skola? Jaa
- Gillar du skolan över huvudtaget? Gillar ju inte läxorna och matte, engelska, svenska och idrott. Men jag älskar våra frisör lektioner och jag trivs bra på skolan osv.

SMINK
- Använder du mascara? Jaa
- Använder du läppglans/läppstift? Ibland
- Använder du fondation/brun utan sol? Foundation* ja!
- Använder du eyeliner? Ja
- Använder du kajal? Ja
- Använder du rouge? Nej
- Använder du puder? Ja
- Använder du ögonskugga? Ibland
- Använder du täckstift? Nej

HÅR
- Brukar du locka ditt hår? Ibland
- Brukar du platta ditt hår? Ibland
- Har du platt eller lockigt hår som naturligt? Platt
- Vilken är din naturliga hårfärg? Ganska ljus blond.
- Vilken hårfärg har du just nu? Ganska ljus blond. Fast lite ljusare än min naturliga hårfärg.
- Vilken hårfärg vill du ha? Brun. Fast jag vet inte om jag passar i det. Om jag inte gör det då vill jag va blond.
- Brukar du tupera ditt hår? Ibland lite.
- Färgar du ditt hår ofta? Varje gång jag är hos frissan.
- Vilka hårfärger har du haft? Brun, blond, vit.. ganska många ;)
- Har du slingat håret någon gång? Ja
- Använder du hårspray? Japp
- Använder du volymspray? Nej
- Använder du glitterspray i håret? Nej

DU
- Ditt för och efternamn? Elin hendriks
- Någon/några piercingar? Näsan, sen har jag några stycken i örat.
- Vill ha några andra piercingar? Naveln, tungan sen vill jag ha några till i örat.
- När är du född? 6 oktober
- Vart bor du? Holmsund
- Vart vill du bo? Usa.
- Vad är dina tre favoritfärger? Rosa, ljus blå & lila
- Vad är ditt favoritdjur? Katt och hund.
- Vad har du för färg på ditt hus/lägenhet? Typ blå/grå men en röd dörr och röda saker under fönsterna.
- Vad har du för färg på era bilar? Röd
- Hur många bilar har ni sammanlagt? 2

ANNAT

- Får du vecko/månadspeng? Ja
- Använder du bh? Klart jag gör!
- Vad har du på dig just nu? Jeans, halsduk, linne och kofta/tröja.
- Hur ser dina underkläder ut som du har på dig? Björn borg
- vad är din favoritfrukt? Melon
- Din favoritläsk? Ice tea <3<3<3<3<3<3<3<3

SENASTE KILLEN
- Du kramade? Ingen aning vem den senaste var.
- Som ringde dig? Tony
- Som du ringde? pappa
- Du skrev med på internet? Christoffer

BAD TIMES
- Gjort något dumt? Alla har väl gjort nåt dumt.
- Varit på soc-möten/bott i fosterfamilj? Nej
- Druckit alkohol? Har ju smakat av mina föräldrar
- Rökt? no
- Gråtit så du tappat luften? Nån gång har jag väl gjort det ;)
- Fått ditt hjärta krossat? Tyvärr
- Krossat någons hjärta? Jaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0