Soc, halloween, helg...

hejhej förlåt för dålig uppdatering. rebecca har typ bott här 3 dagar nu så jag har inte orkat blogga.
I lördags va jag först med Rebecca sen for vi ut o va med Markus philip och en kompis till markus. Vi va på ombergets grillplats o grillade. innan jag och rebecca for dit for vi till omberget för vi trodde först att dom va där. Det va typ några 20/30 åringar som hade fest där. Ganska läskigt för dom va ju utklädd till nånting läskigt. Jag hatar verkligen halloween dräckter. Men iaf det var ju ganska mörkt där så det va lite små läskigt att se dom stå där ( vi satt på moppen mitt i allt!) Då kom helt plötsligt soc bredvid oss. Dom frågade ingenting elr nånting så när vi hade ståt där typ 2 min så for vi o soc följde efter oss. De va lite små läskigt haha dom trodde bäl säkert tt vi skulle på nån fest elr nåt. Så jag lät dom köra äfter för jag skulle ju inte på nån fest o vi hade ingen alcohol med oss så dom kunde ändå inte höra nånting. När jag hade kört en bit (när jag nästan va framme) då svängde dom när vi skulle rakt fram. Sen när vi kom fram till grillplatsen så satt vi i snackade och grillade marsmallows. Jag och rebecca for hem vid typ halv 2.
I går så for mina föräldrar och nils till stugan. Dom ska va där en vecka så jag ska va ensam hemma en vecka:) skönt!
Igår kväll så kom det några stycken till mig. Först va jag med rebecca, elina, pontus, philip, markus och gustav. Sen senare på kvällem så kom det tre från obbola, joel jonas och erik. När dom kom så for markus och gustav sen va vi med resten och hade det trevligt. Rebecca och Elina sov här inatt o Frida kanske ska komma snart. Ikväll ska elina och rebecca komm hit o vi ska typ se på en skräckis o skrämma folk hihihi det är ju halloween idag ;)
Nu vet ni mina planet för idag och vad jag har gjort i helgen! Kanske skriver mer senare idag annars imorn. Puss<3

--bild från i somras--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0