Tandläkarn

Som jag hade skrivit för ett tag sen så skulle jag till tandläkarn för att kolla upp om dom kunde fixa min tand.
Jag har inte skrivit mer om det för jag ville va helt säker först. Men nu är allt klart. Dom kan fixa min tand :D
Så idag for jag dit för första behandlingen. Jag ska dit 3 gånger sen är det klar.
Nu är det bara 2 gånger kvar. Jag ska dit om 2 veckor igen, då ska jag ligga där o se fin ut i 2 timmar -.-
drygt!! Men aja jag bryr mig inte för jag vill att det ska va klart. Jag har väntat på det här i över 10 år så är jäkligt glad att dom äntligen ska göra det.
Idag har dom iaf blekt tanden. Man ser redan en skillnad. om 2 veckor är blekningen klar så då ska dom fixa resten.
Vi får väl se vad det blir :D
uppdatering: Jag har skit ont i tanden!!!!!! -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-

Kommentarer
Postat av: Miifi

Har en Veckans blogg tävling, om du är intresserad kan du anmäla dig här: http://miifi.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

2011-10-13 @ 21:00:15
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0