Försov mig...

Smart tjej som försover sig -.-
Åååå! Jag försov mig så jag ska inte till skolan idag. Igår somna jag vid typ 10 men sen kom min brorsa in kl 12 för att visa nånting ute. Inte värt de så jag somna om direkt!
Sen imorse när jag hörde klockan då vakna jag men jag somna om igen sen ringde nästa klocka oså hände samma sak!
Det är inte värd o fara till skolan nu så jag ska va hemma :) det enda som är bra med det här är att Minerva är ledig idag så då kanske jag kan hitta på nåt men nån av dom (a)
Jag behöver nog den här lediga dagen! Har varit så sjukt trött den här veckan så en vilo dag är nog inte så fel!
Men nu ska jag nog vila/sova en stund till sen ska jag starta min dag men o god frukost
Hörs<3

(ipad inlägg)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte bra, inte bra. Hoppas att du har sovit tillräckligt nu så att du inte försover dig någon fler gång den här veckan. Kram

2011-09-28 @ 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0