Lista <3

Jag

Namn - Elin Marianne Hendriks
Piercingar - öronen, näsan
Tatueringar - 0
Längd - 173 cm
Skostorlek - 40/41
Hårfärg - Blond
Är du kär i någon - Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans - Jag vill helst flytta hem ifrån men trivs ändå hemma då mamma gör det mesta för mig (a) Så ja och nej!
Tänker du på självmord - Nej!!!
Tycker andra att du är attraktiv - Jag vet inte.. 
Dricker du - Om det är alkohol så nej!
Använder du droger - Nej!!
Vilket shampoo använder du -  Ingen anning vad den heter orkar inte gå o kolla
Vilken parfym använder du - Versace som min mamma köpte i ungern.
Vad är du rädd för - Spindlar!!!!!
Gillar du att tvätta - asså seriöst? NEJ!

 

Din första:
Operation: Det var i 2007/2008 tror jag då jag bröt benet och fick operera mig 2 gånger.
Första piercingen: Öronen
Första priset: Jadu bra fråga!
Första sporten du började med: balett 
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Sverige
Första konserten: K3 (holländsk grupp)

 

Just nu:
Äter du: Nys ätit middag..
Dricker du: inget
Ska du: Skriva klart den här listan
Lyssnar du på: Radio
Väntar du på: Venne? 
Tittar du på: Dataskärmen
Har på du på dig: Jeans, linne och kofta.

 

Din framtid:
Barn: 2/3 helst
Giftemål: Hoppas det iaf
Karriär: frisör 

Har du någonsin:

Kysst en främling: Nej
Tappat bort glasögon/linser: Tappar bort saker som jag inte har ganska ofta ;)
Brutit ett ben: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: JA!!

Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: Nej


Senaste:
Film du hyrde: Bra fråga
Film du köpte: Ingen anning

Låten du lyssnade på: tror du jag minns det?
Låten du hade på hjärnan: hearts in the air -.-
personen du ringde: Mamma
program du tittade på: Venne
person som du tänkte på: jadu ingen anniing

 

Favorit:
Mat: Pizza och pommes
Låt: Finns många!
Sak att göra: Typ sova!

Dryck: cola
Bil: Bubbla rosa cabriolet

 

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: Ehh?
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen anning 
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några stycken ;)
Ärr du har på kroppen: Dom som synns 2. Sen har jag säkert små ärr som jag inte tänker på!

 

Senaste:
Tidning du läste: Läser aldrig en tidning
Personen du fick mail av: pappa tror jag
Personen du fick brev av: Venne
Personen du fick sms av: Fortfarande joel..
Saken du köpte: en sport lunch

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skola -.-
Var det kul: Inte direkt
Hur tidigt stiger du upp: 7.20
Gillar du att slåss: Nej 
Vad ska du göra ikväll: Va med frida och sova
Är du seriös: Inte alltid ;)
Var har du ont: Ingenstans..
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: nej :]
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen av dom
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Jorå
Är du glad nu: Jo då
Var du glad igår: Jaa, jag var på ganska bra humör igår.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Venne säkert!
Stockholm är: awesome
Kan du sjunga: Fråga dom som har hört mig sjunga ;)
Mer värt än guld: Familjen och kompisar<3
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ett land jag helst vill besöka: Oj finns många land jag vill besöka
Påsar: ? ??
Ska bli skoj: ?
Ska inte bli skoj: Vintern
Sparar till: en lägenhet och bil ( men det går inte så bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0