Låååångt inlägg!

Imorgon börjar jag 13.15. Men jag ska ändå vakna vid typ 8...
-
Jag ska nämligen till tandläkaren 8.10. -.-
Men det är inte ba för att kolla om jag har håll eller nått, men det är för att kolla om vi kan fixa min tand.
Jag gillar inte o prata om det men kan försöka o förklara ändå.
När min mamma skulle byta blöja på mig när jag var liten så låg jag på en sånt där bord som man lägger barnet på då man ska byta blöja (fattar ni haha). Men iaf så skulle min mamma ta nånting så hon kolla åt andra hållet. Sen så rullade jag över hennes arm med ansiktet rakt på en kista. Jag fick ett sår från nästan till munnen. Som tur var så fick jag inget ärr!! Men däremot fick jag en skadat tand ist. Tanden som jag hade då slog in i min andra tand som egentligen skulle växa ut då den första tanden ramla ut. (hänger ni med? :P) iaf så for vi till tandläkarn o han sa att "om vi har tur så har inte tanden förstörd någon annan tand!" Men jo det hade de visst gjort. Han skulle dra ut tanden. Han tyckte ju att det var ganska läskigt för han hade aldrig dragit utt en tand hos nån som var så där liten.
Men iaf så är min tand som jag har nu skadat och den är inte vit. Jag tycker det här är väldigt pinsamt o skriva om men nu har ni iaf en förklaring för varför jag aldrig ler med tänderna. Jag tänker inte visa en bild på hur min tand ser ut. Men den är iaf ganska äcklig och blå! :O Men iaf så ska jag till tandläkaren och kolla upp om det går och fixa tanden. Jag kommer blir så jäklaa glad om dom kan fixa den!!!!
Det är en annan tandläkare än den jag brukar va på. O den som jag brukar va på sa att jag måste fylla minst 18 innan dom kan fixa den. Men dom som jag ska till imorgon sa att dom ville kolla på det (dom vet att jag är 15) HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!! <3<3
-
Sen kl. 10 ska jag till Hårizont för ett mötte. Kan skriva mer om det senare. Vill inte säga förmycket!
Men nu har den här inlägget blivit allt för långt. Ska gå o lägga mig. Hej då puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0