Frågor!

VEM

Vem är i rummet med dig? Frida Wiik 
Vem fick du senaste sms av? Joel
Vem tänker du på nu? Joel, eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Mitt? 
Vem önskar du var med dig nu? Är ju med Frida nu, så antagligen hon ;)
Vem är din favoritsläkting? Ha! Nog lätt att svara på. Nej, jag vägrar.

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? I en affär
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har haft den sjukktt länge. Så har ingen anning!!
Var åkte du senast bil? Från Umeå till Holmsund

VAD

Vad åt du senast? Tårta<33
Vad drack du senast? Saft
Vad är det för färg på dina byxor? Blå (jeans)
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina jean!
Vad har du på fötterna? Sockar
Vad är din favorit färg? ROSA! <3
Vilken film såg du senast? Hannah montana the movie -.-
Vad hör du just nu? Radio

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja antagligen?
Hånglat på en bio? Nej
Hånglat i skogen? Nej
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? När jag va bebis kanske?
Kört över hastighetengränsen? Med moppen ja ;)
Målat om ditt rum? Ja i holland!
Dansat framför en spegel? Haha. Säkert gjort nån gång ;)
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Nopp
Stulit pengar från en kompis? Nej, klart jag inte har gjort!!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej tror nog inte det!
Varit i slagsmål? No
Smugit ur ditt hus? Faktiskt inte :)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Det har väl typ alla haft?
Hånglat med en främling? Nej
Älskar eller saknar någon nu? ”Det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0