..

Dålig uppdatering jag vet..:(
Hade Iaf en sjukt trevlig kväll med mina tjejer igår, senare vid 12 kom Philip och Gustav oxå. Trevligt:)
Idag ska jag till stugan för att äta påskmiddag med släkten. Imorgon aka vi hem igen då får jag se vad jag ska göra. Ska njuta av dom 3 dagar jag har kvar i Sverige för sen på tisdag flyger jag till Holland, kommer tillbaka på tisdag om en vecka:) det var typ ett år sen jag va där sist så det ska bli kul att va tillbaka. Andre är i fjällen så jag har inte träffat han sen i tisdags, kommer inte träffa han på länge:( men men de är bara att tagga på onsdag efter lovet!;)

Kom nyss hem från Rebecca så ska sluta blogga nu o börja fixa mig. Vet inte om det kommer upp ett inlägg senare idag, det beror på hur bra teckning jag har. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0