Holland dag 1

Har inte kunnat fixa internet på min egen dator än men ska fixa det imorgon. Då blir det mer uppdatering:)

Idag vaknade jag vid 11, skulle till affären först för att köpa frukost men jag orkade inte. Så satt o stirade i väggen till 12. Sen cyklade jag till affärn och köpte frukost. Äntligen holländsk frukost!! gott!!!!!!
Vid 2 kom min bästa hit som jag inte har träffat på jätteeee länge. sen gick vi till simone och där var priscilla oxå. vid halv 3 åkte vi till haag där vi så på titanic i 3D. Har aldrig gillat titanic så mycke förut. Det var väldigt länge sen jag såg den sist, i 3D var den faktiskt bättre:P
Saknar alla i sverige super mycke, men det är skönt att kunna va med mina tjejer igen. Får se om jag kommer träffa killarna den här veckan, beror på om vi ska ut till ypenburg på kvällen. Här i holland har dom inte lov så tror inte vi ska ut på kvällen.

har verkligen saknat holländsk mat, thehee :] fram för allt energi drickan som kostar 3 kr st. och pizza som dom har här, mmm mums :] kram!

Bilder kommer när jag är i sverige igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0