Innebandyturnering

Har haft innebandy turnering idag istället för vanlig skola. Jag hatar innebandy så jag va inte med! Jag & Emil va publik istället:)
Det är hälsoveckan på våran skolan nu, så idag var det innebandy och imorgon skulle det bli nått annat. Och på onsdag vet jag inte vad det skulle bli. På torsdag har vi praktik, fast vi har ingen lärare så jag tycker inte det är så lönt att far till skolan. Vi är ju ledig på fredag, så jag kommer börja mitt lov 1 dag tidigare;)
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, orkar inte va hemma så kanske hittar på nått med nån? Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så mycket fina du!

2012-04-02 @ 23:30:08
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0