Godnatt!

Älsklingen är hemma, brudarna börjar skolan imorgon så Elin ligger själv i sängen inatt. Det var länge sen, det känns jätte konstigt att sova själv igen. Det känns så tomt! Det saknas nått!
Har sovit bredvid någon (andre, brudarna, min bf från holland) varje dag i 10 veckor förutom typ 3 dagar!
Nu när skolan börjar så kommer jag få sova själv mycke mer:( men får försöka att sova med iaf älsklingen så mycke som möjligt ändå!
Jag börjar inte imorgon men på tisdag börjar allvaret igen. Så imorgon ska jag nog bara vara hemma, ingen annan är ju hemma så ska försöka göra nå nytta! Som typ städa rummet & garderoben? Haha det behövs kan jag lova!
Tänkte göra en lista till imorgon som jag ska försöka hålla mig till:
1. Gå ut på en powerwalk/springa
2. Städa rummet
3. Städa garderoben
4. Kanske göra en ny design till bloggen
5. Getting ready 4 school!
6. Älska livet!
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0