Just thinking

Ligger i sängen o tänker på livet & allt möjligt! Can't sleep.
Som t.ex. Första dagen på gymnasiet. Imorgon börjar det ju massa nya 1or på min skola. Jag minns hur jäkla nervös man va, man visste inte vad man skulle göra, vart man skulle eller nått!
Minns första veckan så jäkla väl! Kommer aldrig glömma dagen jag såg André för första gången hihii:] Minns exakt vart jag satt, vilka jag va med, allt!
Första året på gymnasiet har varit det bästa året här i Sverige, har så sjukt många minnen redan & det är liksom 2 av 3 år kvar! Helt sjukt att det har gått 1 år redan!! :o
Det här året kommer inte andre att vara på skolan, får se hur de här året kommer bli! Hoppas på det bästa<3
Aja nu ska jag verkligen försöka sova!! Godnatt, pussx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0