The Day!

Var ju på möte imorse sen tog jag bussen till stan kl 14.20.
Träffade Elina & Rebecca en tväris när jag va i stan sen gick jag till mammas jobb för att vänta på att andre skulle sluta jobba. Han slutade vid 5 så träffade han vid 20 över 6, då var vi med varandra ett tag. Hade inte träffat han sen i Söndags så har verkligen saknat han!!<3
Sen vid kl 6 åkte jag & mamma till jysk för att köpa en nytt täcke till mig.
Eftersom andre aldrig kan dela täcke-.- jag brukar vakna på natten för att jag frös.. Så har köpt ett stort täcke! Me like. Täcket är lite oversize jämför med sängen men det är så himla mysigt!!
Gaasshh längtar till jag ska sova hihii!;)
Imorgon börjat jag 13.00 så ska va uppe lite längre ikv!
Ska borsta tänderna, tvätta bort sminket, poppa popcorn sen lägga mig i sängen o se på en film! Mys<3
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0