2012!

http://www.facebook.com/yearinreview/elin.hendriks
 
Nyår i Idre fjäll
 
2a januari 

Spenderade mycket tid med André.
 
 
 
Kalas med släkten i Vännäs

Äntligen köpte jag en One Piece
 
Praktiserade på Hårizont
 
Vänner på skolan
 
9 Februari, jag och André blev tillsammans.
 
 
Fjällen med släkten
 
Mys med André, vi hade varit tillsammans i ungefär 1 månad då.
 
Spenderade mycket tid med André
Fixade till mina tänder. fick 2 nya tänder. 
 
Började praktisera på Ölunds Frisersalong i Holmsund

Mysiga grillkvällar med underbara vänner
 
Snön börjar fösvinna!! :D
 
En uggla på gården.
 
 
lämnade sverige i en vecka, åkte till holland. glömde min dator där så den fick va i holland i 2 månader
 
Snön försvann, men det kom tillbaka igen..
 
 
Fotboll

 
Sean banan i Holmsund!
 
Student present till André. Flyga i ett litet flygplan. Han flög en liten bit o jag satt i baksättet o trodde jag skulle dö. hahah nä skoja, det gick ba bra!
 
 
Bröllop i Turkiet
 
 
6 månader tillsammans! 
 
Gjorde nya gelé naglar (gjorde dom rosa i juli)
 
Trevlig kväll med André & Elina, mycket skratt haha!
 
Jag va ensam hemma i 1 vecka, det spenderades mycket med André.
 
Skolan började igen..
 
 
Fick ett troll av André, han tänkte på mig när han såg den. Därför han köpte den! <3
 
Färgade halva håret brunt, vågade inte färga hela håret på en gång;]
 
skola med bästa Malin<3
 
Jag fyllde 17 år!
 
Första snön i Umeå! :(
 
 
Jag & mamma tände ett ljus till mormor
 
Var på julfest på Nolia med Andrés chef, hans fru och massa kollegor. 
 
Julkänslor
Färgade håret blond igen.
 
15, 16 & 17 December. I kittelfjäll med Andre & hans familj. Åkte & körde skoter för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0