Andra advent

Har varit sämst på att blogga.. Men appen på telefonen funkar inte och jag har inte haft tillgång till en dator i helgen. 
Alla "dag" inlägg är tidsinställda. 
 
Iaf så är jag hos André just nu. Min brorsa har bilen och pappa är i stugan så jag & mamma har ingen bil. Så vi ska bo i brorsans lägenhet tills på torsdag. Eftersom vi inte orkar ta bussen 7.20 till stan på morgonen. Ganska skönt att sova i stan! 
Har varit hos André hela helgen och bara tagit det lugnt. Skönt! 
 
Nästa helg är redan planerat, på fredag ska jag Malin Jimmy & andre va hos Jimmy för att fira jul, eller ja ge varandra julklappar osv. 
Sen på Lördag kanske jag ska följa andre och hans föräldrar till Kittelfjäll. 
Pussx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0