Godnatt

Mamma hade ett möte i Holmsund ikväll så hon är i Holmsund just nu o jag är i lägenheten i stan. 
Jag har aldrig bott i en lägenhet förut så det är första gången jag är själv i en lägenhet just nu.. 
Ganska läskigt.. Man hör massa ljud som man inte är van med. Man tror typ att nån är inne i lägenheten. 
Även fast jag bodde i radhus i Holland. Fast man hörde inget från grannarna på min våning, som tur va. Huset där har 4 våningar så desto längre upp man kom desto mindre hörde man, typ! Haha. (Mitt rum är på 3e våningen)
 Aja imorgon kommer mamma hit så då slipper jag va själv! Hihii 
 
Onödigt inlägg.. Men aja måste ju fulla bloggen med nånting.  
Emma brukar klaga om man inte skriver så kanske borde skärpa mig, tur att jag är bättre på att uppdatera bloggen än Malin, hihii. Puss! 
 
(Btw, eftersom blogg appen på telefonen inte funkar så får bloggen va lite tråkig o inte ha några bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0