Julbord

Hade julbord på skolan idag! Inte lika gott som hemma men aja det funkar.
SNART är det jul, inte länge kvar! Fattar inte att det är 2 dagar kvar tills jag får lov, sen är det bara helg sen är det julafton! Sjukt!

Imorgon är det praktik som gäller och på Fredag är det julavslutning som gäller. Efter avslutningen så måste jag på stan för att handla dom sista julklapparna. Hann inte göra det idag eftersom jag va på skolan tills kl 6..
Nån av ettorna hade en kund o våran lärare va hemma med sjuk barn, så jag & Emma hjälpte henne med sin kund.

Jag kommer sluta vid 12 på Fredag så då ska jag till stan o gå runt där ett tag.
Kanske hittar nån kompis som vill gå på stan med stackars Elin?!:]
Ska köpa saker till mig själv oxå, som t.ex. Lösnaglar och lösögonfransar till nyår. Sen några julklappar sen är jag klar, men i helgen så blir det stressigt. Ska baka, slå in paket, hjälpa mamma med julförberandet o så.
Men det blir nog bra.

Nu blir det här inlägget allt för lång, så jag säger godnatt nu! Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0