Julshopping

Idag var jag på stan med mamma brorsan & Malin på håltimmen.
Köpte massa julklappar! Jag är klar med alla mina julklappar snart, har bara 2 kvar.
Ska nog köpa det sista imorgon! Åh känns skönt att göra bort det.
Jag kommer ju va på praktiken Torsdag & Fredag så imorgon är sista dagen jag kan köpa nått. Jag kommer inte hinna i helgen, så allt ska va klart imorgon.
Jag älskar när man har köpt allt sen så ska man slå in dom o så! Åh så mysigt.
Inte länge kvar till jul, hela mitt jullov är planerat så det känns bra! Kommer bli grymt bra.

Vi har även hunnit pynta grannen idag. Vi är ganska sent med det iår men vi har inte varit o när min mamma väl va hemma så har jag varit borta o så. Men idag så hann vi!

Nä nu måste jag sova, blir massa julfix imorgon! Pussx

(Bild från i helgen, fredags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0