Kittelfjäll

Är i lägenheten just nu o äter frukost.
Har ju varit i Kittelfjäll hela helgen! Har haft det super bra. Skönt att få komma bort från Umeå ett tag.
I Lördags när vi kom fram så gick vi till hotellet (Andres farbror äger den) och åt middag med Andrés farbror och hans familj. Mys! Sen så fick André sin skoter som han har köpt av sin farbror så vi körde runt i typ 10 min.
I Söndags så fick jag sova medans andre & hans pappa skulle lägga golv, sen vid typ 2 så for vi ut o körde skoter. När vi kom tillbaka till stugan så sa hans pappa att vi inte tar oss hem för det va nått fel med bilen.
Så vi stannade där en dag till. Väldigt skönt!:]

Okej ni kan kalla mig efterbliven, men det var faktiskt första gången jag åkte & körde skoter.
Vi har ju Inge snö i Holland så att köra skoter är inte så vanligt.
Men ja det va faktiskt ganska kul, men andre kör som en galning så det va mycket roligare att köra än att åka med han.

Snart jul!!:D längtar tills jag får lov! Nyår kommer bli så braaaaa!!!!
Ska köpa dom sista julklapparna med mamma idag. Sen kanske jag kan få me mamma till salt för att kolla på en nyårsklänning;)

Men nu måste jag fixa mig sen möta Malin.
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0