Dag 8- hårizont

Som vanligt uppdaterar jag på lunchen;)
Har inte så mycket att berätta egentligen för har inte gjort så mycke idag. Har som vanligt gjort lite små saker. Var nyss o köpte lunch. Stog o vänta i kön i typ 20 min-.-
Vet inte när jag slutar jobba idag. Hoppas lite tidigt så att jag kan njuta av min fredag. Äntligen helg!
Nils & pappa är bortrest så det är bara mamma & jag hemma. Skönt! Pappa reset ganska mycket så jag är ganska van att han är borta. Men Nils brukar inte va borta, men det blir mer nu när han ska flytta hem ifrån. Väldigt skönt!! Men pappa saknar jag, som jag gör varje gång han är borta:(
längtar tills helgen! Kan jag äntligen sova! Haha sen kan jag träffa mina tjejer. Och jag ska va med andre, har inte träffat han sen i onsdags:(
Juste dom har en ny produkt här på salongen som jag älskar. Som gör håret lila (eller annan önskat färg)
Ska göra ett inlägg om olika produkter på salongen senare!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0