Lägenhet i Umeå •check•

För nån månad sen skrev jag att det skulle bli en "spännande dag" men jag kunde inte säga mer än det. Nu äntligen kan jag berätta vad jag menade:)
Vi har nämligen köpt en lägenhet i Umeå. (vi bor Holmsund nu) o nej vi ska inte flytta. Det är bara min brorsa som ska flytta dit. Men jag kommer nog sova där lite då & då:)
Just nu är lägenheten inte så fin men vi håller på att renovera om lite.
Vecka 9 ska nya köket va klar sen ska vi lägga ett nytt golv och måla alla väggar. Sen köpa möbler sen är vi klar:)
Som det ser ut just nu så ska jag få lägenheten då jag går i 3an, tagga!!:D
Lite om lägenheten: det är en 5a mitt i stan i Umeå:)
Inatt sov jag där för första gången. Det känns verkligen som att vi ska flytta haha;) men aja om typ 2 månader är nog allt klar:)
Ska sova här inatt oxå. Puss<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0