skärpning!!!

Enda sen jag fick min iphone har jag bloggat från den. Jag har kanske skrivit 1 inlägg från datorn sen dess.
Förut redigerade jag bilderna, spenderade mer tid på bloggen osv. Nu ska jag skärpa mig och försöka göra så igen!

Idag började jag sent som alla andra tisdagar. Hade matte först sen skulle vi egentligen ha idrott men vi skulle va i glashuset på stan istället. Man va inte så taggat på den iaf. Men aja bara att bita ihop och göra det ändå!;)
Frida skulle till christoffer, men han var redan hemma så frida åkte buss till holmsund med mig. Träffade andre i glashuset så han följde med mig och frida till bussen och väntade.
Det är jätte kallt här i umeå:( Det har typ varit mellan -20 & -30 hela förra och denna vecka:(
o jag som va så dum att ta mina sommar converse idag. Men dom är ju så snygga ^^ så fick frysa!;)
I glashuset fixade frida mitt hår så jag åkte hem med lockigt hår :)
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0