Frisör!:)

Sitter i bilen på väg vem nu. Idag var min dag sådär, tråkigt med onsdagar:(
Först så kom jag 5-10 min försent så jag missade några min av filmen som vi skulle se på svenskan. Sen har det varit en dryg dag med många lektioner:(
När jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen ett tag o lyssna på musik o ba slappna av. Sen ska jag äta nåt sen kl halv 7 ska jag till Sofie för att klippa och färga mitt hår:D senast jag färgade och klippte va sista veckan i sommarlovet så det var ett tag sen.
Så nu ska utväxten bort! Haha
Ska ju bli frisör då måste jag ju se fin ut i håret haha;) Men som tur är så syns inte min utväxt så tydligt:)
Sofie har fått barn, så jag har inte träffat henne på ett tag. Så det kommer va kul att träffa hon igen, nu när jag oxå ska bli frisör o så:)
Puss hare bäst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0