Last day!

Igår har jag haft en mysig kväll/natt med mina bästa.
Vi var 4 st hemma hos mig. Vi såg på 2 filmer o sen låg vi ba i sängen o pratade.
Kl 5 på natten så började vi tjafsa om vart vi skulle sova. Vi låg 3 stycken i min säng och Philip låg i en egen säng. Vi 3 i min säng tjatade om att det var för varmt och att vi hade för lite plats. 
Till slut blev jag less så jag hämtade en till madrass o den la jag mitt i rummet o jag sov på den.
Vi vaknade vid typ 2. Sen har vi ätit och hängt på soffan resten av dagen.
Dom for nyss hem. Nu ska jag duscha och fixa mig sen ska jag träffa rebbe på Holmsunds pizzeria O käka middag där.
Puzz<3

Random bild..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0