Nyår!<3

Mitt internet var väldigt seg igår så jag skrev 2 inlägg på anteckningar som jag lägger upp nu istället.

Kl är 22.35 och det är redan jätte många som lever om där ute haha. Mycke pengar försvinner ikväll hehe. Våran stuga är uppdelat i 2 stugor 1 uppe och 1 nere. Vi sover i stugan där uppe. Dom där nere har fest så det lever om ganska mycke här nere haha man kanske borde joina ;)
Nu skrek någon jaaaaaaaaaa!!!!
Jaja bar dom har kul så ;)
Kl halv 12 ska vi fara ner till centrum och kolla på fyrverkeriet o mer. Då blir det 2012. :D
Skriver nog mer i 2012 massa av sista pussar från 2011. Hoppas ni har haft en bra år för det har jag haft fast 2012 kommer nog bli bättre!!!!!!!!
Får väl se vad året bjuder på ;)
Puss<3

Nu är kl 1.19 vi kom hem för typ 30 min sen. Fick en bra start på 2012. Och fick en suprise typ sista timmen i 2011. Kunde inte ha fått ett bättre slut. Vi träffade på några fyllisar iaf. ;) men om dom är trevlig full tycker jag det är jätte kul att umgås med dom haha
Vi får se hur länge vi sover imorgon. Men det blir iaf lite skidåkning.
Massa nyårspussar till er :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0