Dag 2, morgon

Godmorgon, klockan är 8.45, har nyss ätit frukost och väntar nu på att familjen ska ha ätit klart. Jag gick till hotell rummet för att blogga lite, eller ja skriva ett inlägg till bloggen. Idag ska jag försöka fixa internet, har sett att hotellet har internet men vi måste ba fråga om lösenordet o så där. Men ni lär ju märka om vi har internet snart eller inte. För isf så är inlägget redan publicerat.  Idag ska vi som sagt shoppa. Hoppas vi kommer hem med massa nya saker! Imorgon ska vi tydligen till någon marknad som är jätteeee stor! Aja får se!  Ska nog börja göra mig klar inför dagen, kommer nog behöva smörja in mig med solskyddsfaktor (eller vad det nu heter på svenska..) Hare bäst! Puss t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0