dag 3, förmiddagtu

Hello! Nu är jag tillbaka efter en till jobbig dag ute i Istanbul. Idag har vi faktiskt köpt några saker. Jag fick t.ex. 3 väskor, 2 par skor och lite annat smått. Nöjdnöjd! Det var faktiskt inte lika mycket folk som vi trodde att det skulle va! På första affären där vi köpte 2 väskor sa han som jobbar där, att han skulle va min pojkvän om jag bodde här i Turkiet. Haha! Tyvärr är jag upptagen<3  Vi va o åt lunch på en restaurang i närheten av hotellet. Den här gången åt vi "turkisk pizza" den va go men den i holland är fortfarande den bästa jag har ätit.  Snart ska vi till en äffär för att köpa balsam så att jag äntligen kan duscha håret. Sen får vi se vad vi gör idag. Alla är jätte trötta så vi ska nog bara hänga på hotellet. Imorgon klockan 9 ska vi till flyget.  Hoppas ni hemma har det bra! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0