dag 4, morgon, förmiddag & eftermiddag

Kom nyss till hotellet efter en stressig, fullbokad men kul dag!  Imorse vaknade jag vid halv 8, åt frukost sen klockan 9 åkte vi till flyget. Flyget gock 11.00 så vi väntade tills dess.  Vid 12.00 var vi framme i Ankara, vid 1 var vi framme i hotellet. Vi pakade upp våra saker sen hoppade jag & nils i poolen! Skönt att få bada i en pool, efter flera dagar i 30+ utan pool! <3 Vi badade i typ 30 min, sen beställde vi room servis o åt en club sandwich. Efter det så duschade jag o fräschade till mig rejält & fixade mig. Vid klockan 4 så kom brorsan och flickvännen (som ska gifta sig på Torsdag) o hämtade oss för att träffa hennes föräldrar innan bröllop. Vi satt på ett fik och hade det jätte trevligt! Vi va 10 st där, hennes föräldrar, syrra & mormor sen min familj sen såklart brudparret haha!  Efter det gick vi till affären o köpte vatten (man kan inte dricka vatten från kranen här) och lite annat gått!  Ikväll ska vi bara ta det lugnt o bli pigga tills imorgon. Imorgon händer det nog inte så mycket. Jag & mamma ska ligga vid poolen o sola. Vi har inte solat på hela semestern.. Men vi vill inte heller bränna oss för då blir det inte så snyggt på bröllopet.  Sen på kvällen så kommet min syrra & hennes kille till turkiet, har inte träffat henne på typ 10/12 år! Dom ska sova på samma hotell så får se om vi kommer träffa dom.  Der är en lång historia om vrf jag inte har träffat henne på länge, men jag vill inte berätta allt på bloggen! Men ni får gärna kommentera om jag ska berätta lite mer om det eller om ni har en fråga:)  Längtar ändå att få träffa henne! Men är också nervös! Vi kommer ju iaf träffas på bröllopet och kanske när vi äter frukost på hotellet. Men undrar hur hon kommer reagera när hon ser mig/oss osv! Men hon kommer nog gå fram till oss o säga hej o sådär!:)  Aja har inte så mycket mer att skriva och det blev ett ganska långt inlägg, men jag kanske uppdaterar mer senare ikv! Ha det bra puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0