Dag 5, förmiddag & eftermiddag

Kom nyss in från en härlig dag vid poolen. Love life!
Har äntligen fått lite färg. Jag brukar bränna mig väldigt fort eftersom jag har en typisk blondin hud, dom som är blondiner är mycket känsligare.
Mitt ansikte är däremot röd. Är fortfarande jätte blek.. Men för att va jag så är jag brun, typ.
Imorgon ska jag och mamma kanske på spa för att få en pedikur. Skönt! Får se om vi har tid. 
Imorgon är det ju bröllopet o jag längtar jätte mycket! Det kommer vara ett bröllop på hotellet ikväll oxå. Vi har utsikt på poolen så jag kommer nog kolla ut;) 
Imorgon är det också älsklingens födelsedag. Vill så gärna va hos han när han fyller år! Men brorsans bröllop händer bara 1 gång. Så får tyvärr missa hans födelsedag. 

Åhh kollade nyss ut från fönstret, gud bad snyggt det är! Skulle lätt kunna gifts mig sådär! Bilder kommer när jag kommer hem<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0