Dag 5, morgon

Godmorgon! Har nyss ätit frukost o sitter nu i hotell rummet alone. Väntar på att familjen ska komma tillbaka. Så jag kan kissa nån gång... Vi har 2 rum o i mitt rum så funkar det inte att spola-.-
Idag ska vi bara ligga vid poolen o få lite färg. Måste ju vara brun innan bröllopet, som är imorgon!:D Hoppas jag inte bränner mig bara.. Hehe! Kommer nog bada o sådär också. Sen senare så ska vi träffa brorsan o gå igenom morgondagens planer. 
Bara 2 dagar kvar i Turkiet sen så ska vi hem till Sverige. Längtar faktiskt hem! Men det är skönt att vara här med. Bara glömma allt o ba njuta av livet! Men det är inte så lätt att glömma allt när man har internet haha! Då finns ju facebook där för att påminna dig om att livet fortfarande finns där haha! 
Ska nog fortsätta kolla runt på Ipaden, kanske uppdaterar mer när jag ligger vid poolen, beror på om vi har internet där ute. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0