dag 6, hela dagen

Nu har jag fixat klart mig o tagit kort med brudparet o sådär. 
När jag skulle iväg kl 13.30 så var vi o hämtade Damla (tjejen), har filmat nästan allt o tagit lite kort så ni kommer få se bilder på det.
Jag stressade sista sekunden för att göra mig fin. Sen gick vi ut o tog kort med paret. Det är sjukt varmt ute! Jag kan se stället där allt kommer hända ikväll, från mitt rum. Skit snyggt! 
Damlas klänning är oxå skit snygg! Åååhh jag älskar bröllop!! 
Skulle egentligen prata med älsklingen idag, han fyller ju år! Men har inte haft tid eller så är inte han inne på Skype eller nått. Så det suger ganska hårt att inte få prata med han idag! Men aja<3 det kommer vara många blandade känslor ikväll!
Imorgon ska vi fara till flyget redan kl 7 på morgon så jag tror det här är sista inlägget tills jag är framme i Stockholm imorgon. Om jag inte uppdaterar sent ikväll. 
Ni får iaf ha det bra<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0