Dag 6, morgon

Träffade min syrra när jag skulle äta frukost och allt gick bara bra!:) sjukt länge sen jag såg hon och hennes man sist. Man har förändrats en del!
Har legat ute ett tag o solat. Håret har också blekts en del i solen!
Skulle iaf in för jag skulle fixa nånting innan jag ska iväg, ska fara o hämta tjejen med brorsan och några andra. Ska fara halv 2 (halv 1 i Sverige) skulle prata med andre kl 12.00 så jag väntade tills han skulle logga in, sen kom jag på att det är 1 timme skillnad, så får se hur det blir med det, eftersom när klockan är 12 i Sverige så är klockan i Turkiet 1, o jag ska ju bort halv 2 så det blir ganska stressig. Men får se om jag pratar med han nu eller när jag kommer tillbaka. 
När jag kommer tillbaka så ska jag nog börja fixa mig. Kl 17.00 ska jag va klar. Så jag kommer ha 3 timmar på mig att fixa mig, borde hinna eller? Haha! 
Uppdaterar mer senare, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0